3-1 verlies in De Diepput

2596TA
'S-GRAVENHAGE
tel. 070-3248361

Afgelopen zaterdag stond om 14:30 de uitwedstrijd op het programma tegen HVV Den Haag bij Sportpark De Diepput. Na een 13-0 overwinning tegen DHC en de derde plaats op de ranglijst werd door iedereen verwacht dat Nootdorp de favoriet was voor de overwinning tegen het laag geklasseerde HVV.

De wedstrijd verliep echter anders… De 200 aanwezige toeschouwers zagen pas laat in de wedstrijd het eerste doelpunt vallen. Deze goal werd door HVV gemaakt in de 66ste minuut. Vanaf dit moment moest Nootdorp in de achtervolging. 10 minuten later was het weer raak en keek Nootdorp tegen een 2-0 achterstand aan. Randy Stanneveld wist wel nog wat terug te doen namens Nootdorp. Hij scoorde in de 80steminuut de aansluitingstreffer. Wellicht was er dan toch niet een punt mogelijk? Deze hoop viel echter in het duigen na een late 3-1 voor HVV diep in de blessuretijd.

Komende zaterdag zal het beter moeten!

Opstelling Nootdorp:

Michael de Leeuw / Angelo Ravenberg, Rodney Ebing, Randy Stanneveld, Gillian Pieper / Dylan Ligeon (aanvoerder), Jop Verhagen (69. Pim Hulst), Vincent Romeijn / Joey van Maaren, Shwendel Cijntje (69. Le-Shwan Lisse), Mohammed Ouarraki (69. Jeremy Burke).

klik hier voor foto's