Nipte overwinning 16-1

2631PT
NOOTDORP
tel. 015-3109726

Deze zaterdag stond om 10.30 uur de thuiswedstrijd tegen 's-Gravenzande op het programma. Een ploeg waarvan we weten dat ze fysiek sterk zijn en een aantal hele lange jongens in het team hebben.
Na al een aantal goede mogelijkheden gecreëerd te hebben was het Winston die een goede corner van Kaya bij de tweede paal binnen kon schieten. Lang konden we niet van deze voorsprong genieten want na een onoplettendheid kon de tegenstander uitbreken en de 1-1 op het scorebord zetten.

De eerste helft waren we aanzienlijk beter dan de tegenstander en er werden voldoende kansen gecreëerd. Na een snelle aanval hield Bhodi goed het overzicht en kon Hugo de 2-1 binnenschieten. Ondanks goede kansen werd er de eerste helft niet meer gescoord en gingen we de rust in met een terechte 2-1 voorsprong.
Waar we normaal sterk de kleedkamer uit komen, was dat deze zaterdag niet het geval. De tegenstander ging een tandje feller spelen en daar hadden wij geen antwoord op. Niet ver in de tweede helft kwam de uitploeg op 2-2. Als je niet goed speelt dan moet je strijd leveren en dat hebben de jongens zeker gedaan. Het leek er lang op dat de wedstrijd in 2-2 zou eindigen, maar na een geniale actie op de achterlijn van onze spits Emile kon Hugo vrij voor de keeper de 3-2 op het scorebord zetten. De laatste minuten bleven spannend, maar er werden geen kansen meer weggegeven.

Als je niet goed speelt, maar toch de overwinning eruit weet te slepen geeft dat al met al toch een heel lekker gevoel en blijven we 4 punten voorsprong houden op de nummer 2 in het klassement.
Volgende week mogen we richting Den Hoorn voor de volgende uitwedstrijd.