JO13-1 wint met 0-2 bij Velo

Noordweg 26
2291EE
WATERINGEN

Zaterdag 30 oktober, Wateringen.

SV Nootdorp JO3-1 speelt uit tegen Velo JO13-1. Eindelijk spelen ze weer eens op een schappelijk tijdstip. Ervaringen uit het verleden leerden ons dat de boys stukken beter spelen als ze ’s ochtends niet ruw uit hun slaap gerukt hoefden te worden. De verwachtingen waren dan ook hooggespannen.

In de eerste helft werden de hoge verwachtingen niet geheel nagekomen. De jongens stonden in natte shirtjes en met hun haren aan hun gezicht gekleefd te zwoegen. Of het nou aan het snelle veld, de regen, de wind of toch aan zichzelf lag: de bal bleef voornamelijk rond het middenveld hangen. Van beide kanten waren er geen opzienbarende kansen. De stand was bij rust dan ook 0-0.

Een ferme toespraak van Randy in de rust en meewind maakte dat er iets meer gebeurde in de tweede helft. De boys wisten elkaar beter te vinden en vormden meer gevaar voor het doel van Velo. De twee doelpunten, gemaakt door Sven en Nick, maakten dat SV Nootdorp de felbegeerde 3 punten mee naar huis kon nemen en daarmee hun 4e positie zeker kon stellen. De overwinning werd gevierd met frietjes voor alle spelers van sponsor Sacha van Gils.

Al met al een goede generale voor de wedstrijd tegen ADO die woensdag 3 november om 17:30 uur plaatsvindt.