Onterecht verlies voor de JO13-1

Divisie 2 C

3 oktober 2020 10:00

E.P.S. (Stefan) de Heer

Zaterdag 3 oktober speelde de JO13-1 de uitwedstrijd tegen Nieuwerkerk JO13-1. Vanwege de coronamaatregelen waren er geen toeschouwers toegestaan. Ook de chauffeurs van het SV-team werden door Nieuwerkerk naar het parkeerterrein buiten het complex verwezen. Daarom deze week een ooggetuige verslag vanaf de bank door Jasper die helaas vanwege een gekneusde teen niet mee kom spelen.

De aftrap gaat van start. De eerste schotkans is voor Nieuwerkerk: een vrije trap op een gevaarlijke plek gepakt door Liam. Daarna een corner voor SV en de schotkans voor Thierry. Nog een vrije trap voor Nieuwerkerk: overgeschoten. Een corner voor Nieuwerkerk met daarna een 1 op 1 gepakt door Liam. Het is rust en de stand is 0-0.

WhatsApp_Image_2020-10-04_at_12.01.39.jpeg

De tweede helft begint. Corner voor SV: een mooie voorzet van Dennis, mooi ingekopt door Kevin: 0-1. Daarna een 1 op 1, gepakt door Liam. En dan zelfs een 2 tegen 1, maar goed verdedigend door Jayden.

Er wordt gewisseld door trainer Kyle en Tieme gaat er in voor Thierry. Een schotkans van Wolf, overgeschoten. En weer een 1 op 1, weer goed gepakt door Liam. Een gevaarlijke actie naast geschoten door Nieuwerkerk en een hele mooie duik van Liam.

Een hele spannende eindfase, nog steeds 0-1. De laatste twee minuten: 1-1. Daarna een afgekeurde goal van SV. Laatste minuut 2-1 voor Nieuwerkerk. Afgelopen.

Tot zover het ooggetuige verslag. Een reactie van Team manager Richard Lodder: “Onterecht verlies met een tegendoelpunt waarbij een overtreding op Luuk was. Scheidsrechter floot niet…”

De gehele wedstrijd, gisteren live uitgezonden op https://www.usportfor.com/, is hieronder terug te zien.