SVC'08 JO12-1 - Nootdorp JO12-1

Hoofdklasse 2

3 oktober 2020 8:30

jo12-1-1.png

Ook voor vandaag stond er weer een vroege wedstrijd op het programma en wel uit bij SVC ‘08 Door de wel bekende maatregelen was er minder publiek binnen dan buiten de hekken, en werd er om 8.30 uur afgetrapt. Met Sem als keeper en Kian weer fit hadden de boys er zin in.

Na wat aftasten kwamen de boys lekker in het spel en werd er leuk over gespeeld.
Door met z’n allen goed druk te zetten bleek al snel dat de keeper hun zwakste schakel was en dit resulteerde al snel in de 0-1
Helaas werden de mogelijkheden om verder uit te lopen niet benut en bleef het in het 1e kwart 0-1.

jo12-1-2.png
Direct bij het begin van het 2de kwart kreeg de tegenstander een goede kans die verzilverd werd 1-1 Dit zorgde voor wat verwarring bij de boys en hier profiteerde de tegenstander van 2-1. Waar was het goede spel van het eerste kwart? De rust kwam mooi op tijd en dus taak voor de heren trainers om de boys weer aan het voetballen te krijgen.

jo12-1-3.png
In het derde kwart lukte meer niet dan wel en gelukkig was dit ook bij de tegenstander het geval. Gelukkig bleven de boys positief naar elkaar en wilde ze de 3 punten wel heel graag mee naar Nootdorp nemen.

jo12-1-4.png
Met nog 1 kwart te gaan moesten de boys elkaar weer gaan vinden met goede en snelle combinatie’s afgewisseld met steek ballen achter de verdediging en zo op jacht te gaan naar het doel. Met nog 10 minuten op de klok en de eerste plaag stootjes zien er goed uit en dan ineens is daar de welverdiende 2-2! Opluchting bij de boys en een tegenstander die duidelijk van slag is moet er meer te halen zijn.

jo12-1-5.png

Met een slimme corner in de korte hoek en nog twee goede acties staat het binnen 3 minuten 2-5 en is de wedstrijd gespeeld.
Het goede afspelen bij de 2-6 laat zien dat de boys als team elkaar steeds beter kunnen vinden.

Gelukkig werd deze wedstrijd ondanks een minder 2de en 3de kwart gewonnen met 2-6.