Semper iets beter

Semper Altius JO10-1

3 oktober 2020 9:00

Opstelling Nootdorp JO10-2

Vandaag speelde we zonder de support van alle enthousiaste ouders op een enkele na, ivm de nieuwe Corona maatregelen. We gingen met goede moed de wedstrijd in. Al snel bleek ook Semper een geduchte tegenstander en hadden we moeite met de opbouw. Ze deden wel hun best om te voetballen, top jongens. Helaas was het Semper dat in het eerste kwart de doelpunten maakte (3-0). In het tweede kwart hadden we verschillende kansen o.a. Marick, na een prima opbouw via Nick en Yorick en wisten het net te vinden via een pass van Jesse, doelpunt Sebastian. Echter Semper kwam ook voor rust nog 2x tot scoren, waardoor we met de rust 5-1 achter stonden.

Het begon weer wat te regen en of het toeval was of niet, de jongens konden beter weerstand bieden tegen Semper. Net als vorige week tegen Wilhelmus. Met een verrassende wissel. Jayden in de aanval en Kai 2e helft op goal.

Ze streden als leeuwen om nog terug in de wedstrijd te komen. Dat lukte niet, Semper liep zelfs nog iets verder uit (7-1), na kansen van Jayden op de lat en Marick op de paal. Toch kwamen we voor het einde van de wedstrijd nog 1x tot scoren via Marick, waardoor de eind uitslag op 7-2 uitkwam. Nu 3 weken geen competitie. Daarna gaan we er weer met vol vertrouwen tegenaan!