Wilhelmus maatje te groot

26 september 2020 8:30

Spelbegeleider Oz

Opstelling

Vandaag de thuis wedstrijd tegen Wilhelmus. Al snel bleek dat het een zware wedstrijd ging worden en dat Wilhelmus een maatje te groot was. Ondanks dat de boys hun best deden was het zeker in de eerste helft niet voldoende om het Wilhelmus lastig te maken. Bij rust was het al 1-11. Waar het in de 2e helft begon te regen, was het Nootdorp dat wat beter in de wedstrijd kwam of dat dit door de regen kwam? Ik hoop het niet, want dan moeten we elke week een regendans doen. Iets meer druk op de tegenstander en achterin konden we het beter dicht houden. 2e helft was het 1-4 dus konden nog met een soort van positief gevoel van het veld. Volgende week de laatste competitie wedstrijden voor de herfstvakantie.