Forum sport D4 -Sv Nootdorp D3 0-2

Forum Sport D4

D-pupillen zaterdag, D3, 4e klasse 10

7 februari 2015 14:45

Na de afgelasting vorige week tegen Hvv is Nigel terug in zijn doel na een blessure. Zaterdagmiddag 14:45 stond deze wedstrijd gepland i.v.m opendagen middelbare scholen ,waarvoor de meeste kinderen een keuze moeten maken. Maar er stonden 2 teams om 14:45 te trappelen om hun wedstrijd te spelen maar de wedstrijd die voor die van Sv Nootdorp D3 gespeeld werd liep wel 20 minuten uit. Het team was daardoor terug de kleedkamer in gegaan het was koud en guur dus was de kleedkamer de beste optie. Net als de tegenstander hadden we te maken met een afmelding . Lisanne was er vandaag niet bij.

De voorbereiding was vandaag erg slecht door de omstandigheden maar dat maakte de zin om de wedstrijd te spelen niet minder op. De wedstrijd is van de kant van Sv Nootdorp rommelig  (het zal door de kou komen ) maar er word gestreden op iedere meter. Na wat kansen over en weer is Nootdorp zeer gevaarlijk  maar het blijft lang gelijk. Door een goede actie van Nick waar de grensrechter het niet mee eens was komt er een schot op de paal  waar de scheidsrechter en Forum sport en de grensrechter naar elkaar kijken is het Sem die de terug komende bal  van de paal  binnen tikt 0-1

De grensrechter van Forum had meerdere dwalingen zo ook de scheidsrechter  maar dat nemen we voor lief die mensen doen ook in hun vrije tijd hun best en in de ogen van een Nootdorp supporter waren ze zeker niet in het voordeel van hun team. toch weet de D3 van Sv Nootdorp weer een kans te benutten het is Nick die vandaag minder kansen nodig had om de 0-2 binnen te knallen Door de kou en afstand naar de kleedkamer is er door beide teams besloten om een hele korte rust te houden.

De tweede helft is ook rommelig,maar de strijd blijft . Waar de trainers en leiders zeer verbolgen over zijn is dat op de training ze in alle randen en standen de schoten het doel in vliegen en dat er in de wedstrijd veel gerommeld word met wie of wat gaat schieten  er waren vandaag zeer veel mogelijkheden maar dat werd met een balletje breed om zeep geholpen.

Maar het team hield zich verder uitstekend aan het strijdplan .En Nigel wist met een paar acties zijn doel schoon te houden ook al was Forumsport het niet eens met een actie op de lijn. Maar onze grensrechter van vandaag Jamie gaf aan dat de bal niet erover was geweest en de wedstrijd goed uitvlagde (waarvoor weer dank)

Nootdorp denkt dat de buit binnen is en verslapt een beetje dit geeft Forum toch inspiratie maar gelukkig staat Sv Nootdorp als een huis en gaan de 3 punten mee naar Nootdorp. De ranglijst is op dit moment erg vertekenend waar Sv Nootdorp nu derde op staat met 14 punten uit 9 wedstrijden, maar wel 1,2,of 3 wedstrijden meer heeft gespeeld als sommige tegenstanders in de poule

Vandaag was het een rommelige wedstrijd maar het genieten vanaf de kant was de strijd die vandaag geleverd is en das ook een mooi compliment voor het team. Het hoeft niet altijd mooi de te zijn om 3 punten te verdienen

We hopen volgende week op een goede wedstrijd uit tegen Blauw-zwart in Wassenaar