Gehavend sv Nootdorp ten onder tegen DSO

Groep 1 2e ronde

26 november 2019 20:00

KNVB

sv Nootdorp-trainer Dick Boereboom moest flink puzzelen om elf spelers binnen de lijnen te krijgen. Met de nodige geblesseerden en geschorsten kregen spelers van het tweede team en de jeugd de gelegenheid zich te bewijzen. DSO bleek de betere ploeg en stapte met een 0-3 zege van het veld.sv Nootdorp-trainer Dick Boereboom moest flink puzzelen om elf spelers binnen de lijnen te krijgen. Met de nodige geblesseerden en geschorsten kregen spelers van het tweede team en de jeugd de gelegenheid zich te bewijzen. DSO bleek de betere ploeg en stapte met een 0-3 zege van het veld.

In de vierde minuut kreeg DSO de eerste kans. Het schot van Kevin Cameron eindigde in handen van doelman Yannick Augustinus. Even later ging ook een schot van Bradley Semil niet het Nootdorpse doel in. De kansen waren in het vervolg van de eerste helft grotendeels voor DSO. Een schot van Tim Lamboo kon Augustinus niet verrassen en ook vlak voor rust wist de Nootdorpse doelman nog net zijn voet tegen de bal te krijgen. Joey van Maaren kreeg een eerste kans voor de thuisploeg met een schot vanaf de zijkant, maar de stand bleef 0-0.

Na tien minuten in de tweede helft opende de formatie van trainer Oscar Biesheuvel de score. Een voorzet vanaf links van Rémon van Bochoven werd door Maurice Kerkhof in het doel gekopt: 0-1. sv Nootdorp kreeg daarna ook wat kansen, maar een schot van Serhat Cakmak ging net naast de voor sv Nootdorp verkeerde kant van de paal en een kopbal van Joey van Maaren belandde in handen van doelman Ritchie de Vreeden.

Met een half uur in het tweede bedrijf op de klok kwam de 0-2 op het bord. Een hoekschop werd slecht weggewerkt en kwam op de rand van het strafschopgebied voor de voeten van Roel Stoffels die via de binnenkant van de paal scoorde. Vlak voor het eindsignaal kon AJ Mercera scoren uit een steekpass van Bradley Semil door het midden en kwam de 0-3 eindstand tot stand.