Oliveo JO8-4 - Nootdorp JO8-3

Oliveo JO8-4

2 november 2019 10:00

Zaterdag 02-11-2019, het is zover: De eerste wedstrijd van de JO8-3 tegen Oliveo JO8-4. Spannend voor het eerst op een groter veld, voor het eerst aftrap nemen, voor het eerst een corner nemen (of zoals Juliët zei een hoektrap😁).

Om 10.00 uur zou de wedstrijd beginnen, maar o jee waar zijn de tegenstanders. Die waren maar met z'n 2-en dus werden er hulptroepen ingevlogen van ander team (aanzienlijk hoger) dus iets verlaat. De eerste aftrap en daar gaan ze en binnen no time 0-1 en de 0-2 binnen, zo dat gaat goed en een plezier dat ze hebben, lekker overspelen en op de juiste positie staan (zeer goed uitgelegd door juliët bij teambespreking in de kleedkamer), dan wisselt Oliveo en wordt het 2-1 en 2-2 en snel daarna ook de 3-2 en 4-2 maar SV Nootdorp geeft nooit op, kop omhoog en voorwaarts en ja hoor dan komt de 4-3 en ook nog eens de 4-4 maar helaas in de laatste minuten valt dan toch de 5-4.

Maar ondanks dit verlies hebben ze zoveel plezier en speelvreugde gehad en voor de eerste keer op het grote veld en nieuwe regels hebben Oways, Waylon, Esmay, Bradley, Dayley, Jessy en Davide het super gedaan en zijn de leiders trainers ouders super trots!