F3 zet zegereeks in de beker door!

Haagse Hout F3

F-pupillen, F3, Groep 3 12

10 januari 2015 8:30

Een nieuwe website, nieuwe mogelijkheden, gebruiksvriendelijk, goede voornemens en dus tijd voor verslagen van de razende reporters van de F3. Deze keer alleen een verslagje, volgende keer ook fotootjes van de mannetjes en het vrouwtje.

Met windkracht 7 en wat windstoten tussendoor trokken we er om 7.30 uur al op uit. Dat vinden de papa’s en mama’s altijd erg fijn…. Om 8.30 startte de wedstrijd met de verlichting aan! De derde ronde in de bekerwedstrijd. De kids hadden er allemaal weer zin in, dus een compleet team vandaag. Wel weer even wennen na 3 weken wedstrijdrust.

Een fysieke tegenstander deze keer, die het op kracht lang vol hield tegen onze spelertjes. Na 15 minuten viel de eerste goal aan Nootdorp kant. Een geweldige uitbraak van Bhodi, die cool het eerste punt scoorde. Al snel daarna rolde het tweede doelpunt de achterlijn over. Beetje gelukkige goal door de keeper, die hem net niet goed genoeg kon vasthouden, maar punt is punt en net met voldoende vaart ingeschoten door Souf. Net voor rust hield onze keeper Rick de bal goed tegen net voor de lijn, begon de tegenstander te juichen en opeens was het een (onterechte) goal volgens de scheids. Gevolg: 1-2. Tja, ook dat gebeurt en een mooie leerschool voor het spul om dan toch door te blijven voetballen en vooruit te kijken.

In de rust limo en positief en enthousiast toegesproken door coach Adamo. In de 2de helft bleven de mannen en vrouw rustig en goed kijken en overspelen naar elkaar, waardoor ze het overwicht kregen. Simon als keeper goed bezig, netjes uitrollen en een verdediging die de aanvallen van Haagsche Hout goed wisten te pareren. Paar mooie passeeracties, uitkappers. Daarna weer netjes opbouwen en hopla de ene na de andere kans, waaruit 3 goals voor Nootdorp vielen. Er netjes ingeschoten door Brent (hatrick). De eindstand, een verdiende 2-5 overwinning en op naar de volgende ronde!

Coach Adamo vandaag ook een jaartje ouder geworden; dat werd zingen en dus dubbel feest in de kleedkamer. En wat zijn wij weer blij met onze coach, leiders en trainers! Dat werd weer extra duidelijk na het volgen van de coach van de Haagsche Hout, die het uitschelden van een scheids positieve en opbouwende kritiek vindt.... en niet te vergeten alle non verbale gebaren en uitstralingen….