1 punt mee uit Wassenaar

Assist: Sam Thoen

19 mei 2018 12:45

Aanvoerder: Kian

Vandaag speelden we uit bij Gr.W. II VAC met de JO9-1 en dat was weer een spannende pot met zowaar weinig doelpunten tov veel andere wedstrijden dit jaar. eindstand 1-1. De keepers hadden het druk maar hebben dus maar weinig ballen uit het net moeten halen.
Liam speelde dan ook 1 van zijn beste wedstrijden van het seizoen, zowel ballen tegenhouden als bij achterballen de juiste mensen aanspelen.

De rest van het team speelde tov de maandagwedstrijd ook veel beter en gingen goed de duels aan. Gr.W.II VAC ging de duels stevig in maar daar konden we goed in mee.

Net voor de rust kwamen we 1-0 achter, doordat we de tegenstander iets teveel ruimte gaven op 9m van de goal. Via een voorzet van Kian op Valentijn hadden we bijna gelijk op 1-1 kunnen komen, helaas schot Valentijn van dichtbij over.

Na rust was het Sven die toch de 1-1 maakte met een mooi schot. Na goed snel uitnemen van Sam. Het spel gING de hele wedstrijd op en neer. Zo ook na de 1-1, waardoor we een leuke wedstrijd hebben gespeeld met de boys.

Volgende week de laatste competitiewedstrijd tegen Concordia. Kijken of we het seizoen winnend kunnen afsluiten.