JO9-1 komt net te kort in Voorburg

Kian van Tol (penalty)

17 februari 2018 9:30

Opstelling Nootdorp JO9-1

Na wat rustige weken moest er vandaag weer gevoetbald worden in de competitie. Waar we eerder dit seizoen geen kans hadden tegen JO9-1 was de verwachting dat het tegen JO9-2 van Forum Sport beter zou gaan.

We begonnen de wedstrijd helaas zonder Sven, die was ziek.
Aanvoerder: Ryan

Vanaf de start probeerde de jongens te voetballen en dat ging best goed ondanks de druk van forum sport. Ze speelde goed samen wat tot een paar schoten leiden oa Kian waar Valentijn hem goed klaar legde. Finn schoot ook nog een afgeslagen bal op de lat. Waar we dus in de eerste 10min misschien wel voor hadden moeten staan, ging dat in de 2e 10min helemaal mis. Het stevige spel van Forum konden we even niet pareren, waardoor we in 10min 3 goals om onze oren kregen. De rust weer even gebruikt om alles goed te zetten. Valentijn kwam er in en maakte snel de 3-1, maar dat hielp niet toen ook forum weer scoorde en Pepijn even later de paal raakte i.p.v. het net. De laatste 10 min gingen de jongens er vol voor om toch nog iets aan de achterstand te doen.

Via Sam maakte we de 4-2 en doordat Forum de mogelijkheden liet liggen bleven we hoop houden. Kian ging handig langs zijn tegenstander richting goal, net voordat hij een schot op goal wilde lossen trok een speler van Forum sport aan de noodrem, waardoor de scheidsrechter niets anders kon doen dan een penalty geven. Kian nam hem zelf en schoot hem goed binnen 4-3, waardoor het tot de laatste seconde spannend bleef maar de gelijkmaker bleef uit.

Volgende wedstrijd beter!