Eerste wedstrijd JO9-1 van 2018

DSVP JO09-1

Finn van der Kooij (afstandschot)
Sven van Gils (corner)

13 januari 2018 8:45

Opstelling Nootdorp JO9-1

Sven was aanvoerder vandaag.

De eerste wedstrijd van 2018 was vandaag de oefenwedstrijd tegen DSVP. Wij hadden ook al in de competitie tegen elkaar gespeeld toen was het 3-3 geworden. Vandaag ging het voor ons een stuk beter, 0-5 winst.

Het was de eerst paar minuten even wennen aan het kunstgras maar al snel ging het prima met de boys. Zeker de eerste helft speelde we goed voetbal en scoorde dan ook via Sven en 2x Finn. 2e helft ging goed maar voetbalde we iets minder waarschijnlijk door de mooie voorsprong wilde iedereen een doelpunt maken wat het spel er niet beter op maakte. We scoorde nog wel 2x na rust via Sven en waren dichtbij een doelpunt met Valentijn en Kian.

Volgende week spelen we thuis tegen JO9-2 eens kijken of het dan net zo goed gaat.