Leuke pot in Zoetermeer

27 januari 2018 9:30

Opstelling Nootdorp JO9-1

Aanvoerder vandaag Sam.

Weer een leuke pot voetbal gespeeld de boys. Zoetermeer was de eerste fase van de wedstrijd scherper. De jongens hadden wat tijd nodig om opgang te komen. dat ging ook ten kosten van doelpunten waardoor we met de rust 0-2 achterstonden. Je merkte wel naarmate de wedstrijd vorderde dat we beter gingen voetballen. Liam die de achterballen goed uitnam, en de jongens positioneel beter stonden waardoor we het balletje goed naar elkaar konde spelen. Na rust kwamen we via Sam op 2-1 en niet veel later had Valentijn de 2-2 kunnen maken maar die vergat te scoren. De laatste 10min gingen de jongens er vol voor en maakte we via Pepijn de 2-2. We hadden nog wat kansen ook om te winnen via Pepijn, Sam, Valentijn en nog een mooi afstandsschot van Finn die net overging. Helaas wilde hij er niet in en gezien Zoetermeer ook nog wel wat mogelijkheden had was het gelijkspel een prima uitslag. Volgende week nog niks op het programma hopelijk geeft KNVB snel duidelijkheid over het competitieprogramma.