Gelijkspel in leuke laatste wedstrijd voor de winterstop

Oliveo JO9-1JM

Onder 9, JO9-1, 1e klasse 3

16 december 2017 10:00

Spelbegeleider Sacha

SV Nootdorp JO9-1 - Oliveo JO9-1, Eindstand 3-3, aanvoerder Finn.
De derby stond onderleiding van topscheidsrechter Sacha. Die zijn reputatie waarmaakte.

We moesten het vandaag na een aantal weken zonder wedstrijd ook zonder Pepijn doen. Met 1 wissel begonnen we dus de wedstrijd.

Het was duidelijk dat de jongens niet gevoetbald en getraind hadden de afgelopen dagen want het zag er allemaal wat onwennig uit.

De eerste 10 minuten ging dan ook voorbij zonder echt grote kansen voor beide kanten tot een mooie pas van Kian die Valentijn de diepte in stuurde. Valentijn schoot helaas de grote kans net langs de goal.

Na de time-out gingen we beter voetballen helaas maakte we wel een foutje waardoor we eerst 1-0 achterkwamen. De 1-1 kwam er wel snel achteraan waardoor de achterstand van korte duur was. Weer een mooie diepe bal van Kian waar Valentijn nu wel raad mee wist en de 1-1 inschoot. Het betere spel kwam op het hoogtepunt in de combinatie tussen eerst Liam en Ryan die speelde door op Kian die op zijn beurt weer Valentijn weg stuurde maar die kon de fantastische aanval niet belonen met een doelpunt. Bij een van de daarop volgende aanvallen was het wel raak. Weer begon de aanval bij Liam die hem nu naar Finn speelde die speelde eerst een tegenstander uit waarna de bal naar Sven ging en die schoot hem knap binnen.

Na de limonade probeerde we wel te voetballen maar dat ging niet goed en het was dan ook een rommelige fase in de wedstrijd waar we ook nog eens de 2-2 tegen kregen. In de time-out nog even de laatste wissel, Valentijn eruit en Kian erin voorin, en de laatste aanwijzingen. De laatste periode was weer beter waar we ook weer op voorsprong kwamen via een bal van Sam op Sven aan de linkerkant die een actie maakte en waar we een schot op doel verwachten legde hij hem mooi voor de goal langs waar Kian helemaal vrijstond bij de 2e paal. Kian nam hem aan en tikte de bal binnen. Jammer genoeg konden we de 3 punten niet in Nootdorp houden. Een onoplettendheid in de verdediging waar nu Oliveo bij de 2e paal vrijstond en de 3-3 binnen schot. Wat ook de einduitslag was.

Leuke pot voetbal was het tegen Oliveo.

Het gevoel redelijk tot goed was en waar als we allemaal iets scherper waren er meer in had gezeten.

Nu lekker genieten van de winterstop en in januari gaan we weer verder.