Gelijkspel aan de Bras

Concordia JO9-1

Sam Thoen (intikker)
Sven van Gils (afstandschot)
Sam Thoen (schot)

Onder 9, JO9-1, 1e klasse 3

25 november 2017 11:00

Opstelling Nootdorp JO9-1

Leuke spannende uitwedstrijd tegen Concordia krijgt geen winnaar.

We hadden eindelijk een wedstrijd op een wat schappelijkere tijd dan de afgelopen weken. 10u stond bijna iedereen klaar bij SV Nootdorp om naar de Brasserskade te rijden, de boys waren enthousiast en hadden er zin in. Dat was de eerste 10 min wel duidelijk. Sam tikte binnen vanuit een voorzet van rechts, 0-1. Al snel daarna ook de 0-2 van Sven, uit een uitbal dribbelde hij snel richting goal en met een mooi afstandsschot scoorde hij. Iedereen wilde daarna scoren en ze stopte er veel energie in waardoor we nog meer mogelijkheden kregen. Sven nog een keer van afstand en 2 corners waar net niet uit gescoord kon worden. Na de time-out was het Concordia die gas gaf, en dat resulteerde al snel in de 1-2 door een afstandsschot. Ze gingen maar door en de 2-2 hing ook in de lucht, door slordigheid in de verdediging kwam de bal bij de aanvaller van Concordia die op de goal wilde schieten, Finn kon hem nog net op tijd blokken. De 2-2 kwam toch na een inspeel bal van Liam was het een slechte aannamen van Sam waardoor Concordia er met de bal vandoor ging en de 2-2 inschoot. Het was dat we helemaal geen mogelijkheden hadden maar Concordia was beter na de time-out. Uit een lange bal timede Finn verkeerd waardoor de aanvaller er met de bal vandoor ging en Liam kwam net te laat waardoor ook de 3-2 er nog voor de rust in ging. Na de rust was het weer Nootdorp die het beste van het spel had en kwamen we op gelijke hoogte door Sam. De scheidsrechter gaf even later wel een penalty uit een overtreding van Kian waardoor we op een 4-3 achterstand kwamen maar Sam zorgde snel daarna voor de 4-4 en de 5-4. We ging weer met een voorsprong de time-out in, helaas lukte het in de laatste 10min het niet de voorsprong vast te houden en kopte Ryan ongelukkig maar wel mooi de 5-5 achter Liam. Gezien het wedstrijdbeeld een uitslag waar de begeleiding mee kon leven, echter bij de kids was er nog wat onenigheid over en weer, of het 4-5, 5-5 of 6-5 was geworden.

Pepijn was halverwege de wedstrijd uitgevallen met een blessure. Hopelijk is hij maandag weer herstelt voor de training en voor zaterdag de thuiswedstrijd tegen Oliveo.

Aanvoerder: Ryan