Geen kans tegen Forum Sport JO9-1

Onder 9, JO9-1, 1e klasse 3

18 november 2017 8:30

Opstelling Nootdorp JO9-1

Vandaag was het niet fijn :-)
Vroeg op, koud, wind en Forum Sport die veel beter was.

Bij vlagen probeerde de boys met de volle inzet het Forum Sport lastig te maken en in de 1ste helft resulteerde dat nog in twee mooie doelpunten van Valentijn en Sven. Echter gingen ze aan onze kant er iets vaker in, waardoor er geen moment is geweest dat we kans maakten op een goed resultaat. 2e helft zelfde beeld, hier en daar hadden wij onze moment via Tijn, die verdienstelijk in was gevallen voor de afwezige Sam, en Finn nog een schot maar tot scoren kwamen we niet meer.

Snel deze wedstrijd vergeten en komende week weer toe werken naar de uitwedstrijd tegen Concordia.