JO9-1 speelt vriendschappelijke wedstrijd

28 oktober 2017 8:45

Spelbegeleider Bob

Opstelling

Doordat we 2 weken vrij waren van competitie, hebben we een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld. Tegenstander TOGB hebben we in de beker een spannende wedstrijd tegen gespeeld. Vandaag was dat zeker de eerste helft niet anders dan de uitwedstrijd.
Het spel vloog op en neer.

Scheidsrechter vandaag was Bob. Hij had moeite met het hoge tempo van de wedstrijd te volgen, maar hield zich knap staande. Top gefloten Bob, bedankt!!

Gezien het een vriendschappelijke wedstrijd was tevens wat spelers op andere plekken laten voetballen dan dat ze nogmaal doen. Wat in sommige gevallen goed uitpakte, Pepijn goed gespeeld in de verdediging. Sam daarin tegen had wat meer moeite met dichterbij zijn eigen goal voetballen. Hij tikte een voorzet van TOGB mooi achter Liam, kan gebeuren.

Zoals gezegd ging het lekker op en neer, zo scoorde wij via een goed spelende Sven 2x in de eerste 10min, maar TOGB scoorde ook zo was het 2-1bij de 1e time out. Daarna was het TOGB die twee keren voor rust tot scoren kwam en door een mooi schot van Valentijn was het 3-3 met de rust. De tweede helft speelde wij iets minder maar scoorde nog wel 2x via Sam, TOGB daarin tegen 4x waardoor de wedstrijd met 5-7 verloren ging.

Leuke pot en volgende week tegen Vredenburch gaan we weer voor de winst!

Doelpunten:
Sven 2x