Thuis nederlaag voor JO9-1

Onder 9, JO9-1, 1e klasse 3

11 november 2017 9:45

Spelbegeleider Martin

De voorbereiding op de wedstrijd tegen Gr.W.II VAC begon op vrijdag met een etentje in de kantine voor de boys. Dat was zeer geslaagd het leek alleen wel vandaag of de boys er nog last van handen want we speelde vandaag niet goed. We probeerde wel te voetballen maar dat lukte maar beperkt vandaag.

De wedstrijd begon nog voorspoedig met een snelle goal van Valentijn op aangeven van Sam. Je zag al wel in de eerst 10min dat het geen makkelijke wedstrijd ging worden maar we hielde stand tot aan de time out.

Naar maten de wedstrijd vorderde kregen we meer moeite met Gr.W.II VAC

Na de time out kwamen ze snel op 1-1, door een fout aan twee kanten in de verdediging kon eerst Sam de 2-1 maken maar lag hij er ook direct bij ons in 2-2. Wat ook de rust stand was.

Na rust handen we steeds meer problemen de vrije man te vinden waardoor veel aanvallen al in een vroeg stadium gestopt werden door Gr.W.IIVAC. Zij scoorde dan ook nog 3x in de 2e helft en hadden wij nog wel mogelijkheden maar zat een gelijkspel of winst er vandaag helaas niet in.

Na de mooie overwinning van vorige week is dit toch wel jammer, volgende week beter. Hopelijk is Sven dan ook weer terug aangezien hij altijd wel in is voor 1 of meerdere doelpunten. Beterschap Sven!

Aanvoerder: Pepijn