Ruime overwinning voor JO9-1

Onder 9, JO9-1, 1e klasse 3

4 november 2017 8:30

Opstelling Nootdorp JO9-1

Vandaag de uitwedstrijd tegen Vredenburch in Rijswijk. Het was een vroegertje want we moesten al om 7.40u weg vanuit Nootdorp.

Op een mooie grasmat, op één plek na :-) begonnen we gedreven aan de wedstrijd wat al snel tot doelpunten leiden. Tot aan de time out kwamen we al tot 4, Sven 2 en een assist op Pepijn en als laatste een schot van heel ver van Finn die er in vloog.

De 10 min voor de rust deden we het wat rustiger aan en kwam Vredenburch al snel tot scoren 1-4, maar Valentijn was gretig en verstoorde goed de opbouw van Vredenburch. pakte de bal af en maakte met een mooi schot de 1-5.

Liam deed het vandaag ook weer goed, zeker na rust kwam hij goed zijn goal uit om de 2-5 te voorkomen, helaas even later lag hij er toch in de 2-5.

De jongens hadden natuurlijk wel de smaak te pakken met de 5 goals en wilde meer. vanuit een corner van Sven maakte Kian met een vliegende kopbal op ze Van Persie de 2-6 net voor de time out.

De laatste 10min gingen ze weer vollebak voor de doelpunten. Sven maakte al snel zijn derde en Finn had de smaak ook te pakken, met een solo vanaf het middenveld maakte hij zijn 2e. De laatste goal van Nootdorp was ook weer van Sven. Sam pakte goed de bal af op het middenveld en bediende Sven met een mooi paas voor de 2-9. Vredenburch deed op het einde toch nog iets terug en maakte de 3-9 wat ook gelijk de eindstand was.

In de kleedkamer was het dubbel feest buiten de winst was ook Sven jarig en trakteerde op heerlijke chips. Hieper de piep hoera!!

Volgende week een klein beetje uitslapen met de thuiswedstrijd tegen Graaf W II VAC om 9.45u

Aanvoerder vandaag: Kian