JO9-1 verliest uit tegen VUC

14 oktober 2017 10:15

Opstelling Nootdorp JO9-1

JO9-1 verliest uit tegen VUC

Op een rustig sportpark het kleine Loo gingen de boys weer met goede moet het veld in tegen VUC. Ook deze wedstrijd ging weer behoorlijk gelijk op zoals de laatste weken. Helaas zaten we vandaag aan de verkeerde kant van de scoren. VUC ging efficiënter met hun kansen om dan wij, waardoor de wedstrijd met 4-2 verloren ging. Sven maakte de 2-1 waar we al verschillende mogelijkheden hadden gehad via oa Pepijn, Sam en Sven om eerder te scoren. Verdedigend gaven we vandaag te veel ruimte weg, waar VUC maar deels gebruik van maakte.

Toen Sam later in de 2e helfit de 3-2 maakte leek het er op dat we terug in de wedstrijd kamen en er meer in zat. VUC maakte echter snel de 4-2 waardoor een gelijkspel ver weg was, de mannen bleven er wel voor gaan maar het lukken niet meer om de scoren.

Uithuilen en opnieuw beginnen dus, maar eerst zondag en maandag herfstkamp voor de boys, wat weer een succes zal worden verwacht ik.