Ruime competitie zege JO8-1

Onder 8, JO8-1, Hoofdklasse 1

23 september 2017 8:30

Spelleider

Onze jongens mochten zaterdag in het eerste competitie duel in de hoofdklasse aanvangen tegen SV Leidschenveen JO8-1. We speelden thuis op gras met prachtig weer, dus uitstekende omstandigheden.
Wel moesten we Milan missen, hij was aan het genieten van een welverdiende vakantie.

Jim mocht vandaag starten als keeper. In het eerste kwart van de wedstrijd stonden we wat onder druk, kregen vrij snel de 0-1 om onze oren, maar we kregen zelf ook goede kansen. Het werd snel duidelijk dat wij voetballend sterker waren en de kansen werden nu ook benut. Tijn was heel doelgericht in de spits. Tijmen, Bob, Orion en Fabio deden het heel goed op het middenveld door bij balverlies 'bovenop de tegenstander te zitten' en bij balbezit het veld goed breed te houden. Luuk hield het overzicht achterin, hij was tevens deze wedstrijd onze aanvoerder.
Mooie combinaties werden afgewisseld met individuele acties en resulteerden in de ruststand 7-2.
In de 2e helft mocht Tijn keepen.
De 2e helft was wat onrustig, we gingen minder goed om met onze kansen en de keeper van de tegenstander werkte ook niet mee... We wisten uiteindelijk nog 1 keer te scoren, eindstand 8-2 !

Groot compliment aan onze jongens voor hun enorme inzet!

We gaan ons voorbereiden op de volgende wedstrijd, uit bij Quick!

Het scoreverloop:
0-1 Leidschenveen