Verslag TOGB JO9-1 - SV Nootdorp JO9-1

TOGB JO9-1

Sam Thoen (kopbal)
Kian van Tol (schot)
Sven van Gils (afstandschot)

Onder 9, JO9-1, Groep 1 11

16 september 2017 8:30

Opstelling Nootdorp JO9-1

De 3e bekerwedstrijd SV Nootdorp JO9-1 was weer een super spannende de wedstrijd. Net zoals de eerste wedstrijd tegen SVH. Ondanks het weer gingen de boys er vol voor. Helaas kwamen we aan het einde van de wedstrijd een doelpunt te kort voor een zeer verdiend gelijkspel. Uitslag 4-3.

Ondanks enkele kleine kansen kwamen we op een 1-0 achterstand, maar uit een uitbal kon Finn de bal op het hoofd van Sam leggen en maakten we snel de 1-1. De boys voetbalden goed samen, van Liam naar Sam en door naar één van de aanvallers Valentijn of Sven of via Ryan, Kian of Finn langs de zijkant waardoor er leuke aanvallen tussen zaten. Uit één van die aanvallen maakte Kian de 2-2 echter maakte TOGB uit de eerste de beste kans gelijk weer 3-2. Tegen het einde van de wedstrijd werd het ook nog 4-2, maar direct vanaf de aftrap schoot Sven de 3-4 binnen. De laatste minuten hebben de boys er nog alles aangedaan de gelijkmaker binnen te schieten maar is niet meer gelukt.

Volgende week waarschijnlijk geen wedstrijd, maar die week erna de eerste competitiewedstrijd tegen Quick.