Onze eerste bekercompetitie wedstrijd tegen Oliveo JO8-3

Onder 8, JO8-1, Groep 1 026

2 september 2017 9:00

Wat een start!

Onze Bob is aanvoerder en Fabio begint de eerste helft met keepen.

We voetballen tegen de JO8-3 van Oliveo en deze jongens spelen hun allereerste wedstrijd.
In de eerste minuut neemt Luuk een corner en Milan maakt hem mooi af met een 0-1 voor SV Nootdorp.
Al heel snel volgt de 0-2 door Milan.
De 0-3 wordt gescoord door Tijmen uit een corner van Milan.
Daarna is het Bob zijn beurt, 0-4!
De doelpunten blijven maar komen, na een 0-5 en een 0-6 van Tijn scoorde ook Luuk nog 3x en Tijmen tussendoor, waardoor we in de rust al voorstonden met 0-11.

De tweede helft mocht Tijmen keepen. Hij stond te niksen in het goal en wilde maar al te graag mee voetballen, dus zo gezegd zo gedaan. Na een aanval van Oliveo tijdens de tweede helft is Tijmen terug gerend en heeft hij de bal nog steeds uit het goal weten te houden, wat een redding! De doelpunten van onze jongens bleven in de tussentijd nog steeds om de oren van de keeper van Oliveo vliegen. Ook een aantal mooie voorzetten gezien en supergoed samen spel. Orion scoorde de 0-12, Fabio 0-13, 0-14, 0-15, Milan de 0-16, Bob de 0-17, Milan vanuit de corner een 0-18, Luuk 0-19, Jim 0-20, Luuk, 0-21, Fabio 0-22, Bob 0-23, Luuk 0-24 en Milan de laatste twee nog met uiteindelijk de winst van 0-26.

We hadden best medelijden met de spelers van Oliveo, maar gelukkig bleven zij het voetballen leuk vinden!

Na het nemen van de penalty's nog wat lekker te drinken en een zakje snoep en genieten van de eerste winst!