Verslag bekerwedstrijd JO9-1

2 september 2017 9:45

Spelbegeleider

Opstelling

Wedstrijd: SV Nootdorp JO9-1 – SVH JO9-1                               Uitslag: 4-4
Scheidsrechter: Dirk van der Kooij
Coach: Vincent Thoen

Doelpunten:
Finn      1-1
Sven     2-2
Pepijn   3-2
Sam     4-4

Zaterdag 2 september, de eerste bekerwedstrijd van SV Nootdorp JO9-1 tegen SVH uit Den Haag.
Vincent moest het vandaag zonder Jeroen doen maar dat kunnen we wel aan hem overlaten alleen de stem had het wat zwaar aan het einde van de wedstrijd.
Opa Dirk hielp wel een handje door de wedstrijd te begeleiden. Hij had er een zware dobber aan, gezien het er bij vlagen hard aantoeging.

Finn en Sven zorgde er voor dat de achterstand van 0-1 en 1-2 omgezet werden naar een gelijkspel. Heel even dachten we zelfs met een voorsprong de rust in te gaan door nog een doelpunt van Sven. De scheidsrechter had helaas net afgefloten voor het einde van de eerste helft waardoor het doelpunt niet telde.

Na de rust bleef het erg spannend en waren er kansen voor beide teams
, na een verdiende voorsprong (3-2 door Pepijn) konden de boys het helaas niet vasthouden.
SVH kwam binnen een minuut op gelijke hoogte en zelfs op voorsprong ondanks een goed keepende Liam. Net voor tijd zorgde Sam nog voor de verdiende gelijkmaker 4-4.

Volgende week spelen we de derby bij en tegen RKDEO die nog geen punten hebben na het verlies tegen TOGB die nu aan de leiding gaan in de groep.