Alphense boys JO13-2 - SV Nootdorp JO13-1 1-1 (1-1)

Alphense Boys JO13-2

Onder 13, JO13-1, Hoofdklasse E

18 november 2017 9:00

Na de eenvoudige 3-0 overwinning op RKAVV, niet naast jullie schoenen gaan lopen jongens, gingen we naar Alphense Boys voor een heuse topper; allebei 18 punten uit 7 wedstrijden en Alphen met het iets betere doelsaldo. Het werd knokken voor elke meter, dat kunnen onze jongens ook al. Na een 1-1 ruststand door een doelpunt van Marouane die rustig bleef voor de keeper, werd er na rust niet meer gescoord. De kansen voor beide teams waren op de vingers van een hand te tellen. Achterin werd er na rust weinig meer weggegeven en met een verdienstelijke 1-1 gingen we terug naar Nootdorp.

Zie voor een fotoverslag van deze wedstrijd het
foto album Alphense boys Jo13-2 - SV Nootdorp JO13-1 (1-1) [20171118] in het foto archief van SV Nootdorp.