Sv Nootdorp JO13-1 – Zoetermeer JO13-1 3-2 (1-1)

FC Zoetermeer JO13-1

Onder 13, JO13-1, Hoofdklasse E

4 november 2017 9:00

Alec van de Lee

…..en vanaf de eerste minuut zaten onze jongens er bovenop. Marouane was op rechts ongrijpbaar en Ayoub was op links balvast en met mooie acties zijn tegenstander regelmatig de baas. Op het middenveld speelde Yassin zijn directe tegenstander uit de wedstrijd, daarbij geholpen door Mathijs en Max die keihard werkten en vaak het balbezit terugbrachten. Anass maakte veel meters en was ook gevaarlijk voor de goal. Achterin waren Viggo en Rob in het centrum de baas over hun directe tegenstanders. Ruben klampte zich in de eerste helft op links vast aan de sterke rechtsbuiten van Zoetermeer, in de tweede helft was hij op rechts de linksbuiten de baas. Wessel gaf op rechts geen krimp en verdedigde sober.

Dik verdiend opende Yassin halverwege de eerste helft de score. Kansen bleven komen o.a. voor Ayoub en Lesley. Viggo miste een penalty en opeens was het vlak voor rust 1-1. Zoetermeer scoorde uit een penalty die Eray in eerste instantie knap gestopt had.

Halverwege de tweede helft zorgde Yassin met zijn tweede doelpunt voor de verdiende 2-1.

Doelpunt SV Nootdorp 2-1 - Anass Essaoui

Eray tikte een schot knap over de lat maar Zoetermeer kwam opnieuw terug en scoorde de 2-2. Dit leek de eindstand te worden, maar Ayoub dacht daar anders over: van een meter of 10 schoot hij de bal schitterend in de rechterbovenhoek, 3-2

Doelpunt SV Nootdorp 3-2 - Ayoub Ayandaf

Een paar minuten daarna maakte Alec, die weer goed floot, een einde aan de wedstrijd.

Na een hele goede en spannende wedstrijd samen met Zoetermeer én Alphense Boys aan kop met 15 punten uit 6 wedstrijden. Op naar een nieuwe thuiswedstrijd tegen RKAVV, de nummer 8.