Noordwijk JO13-1 – Sv Nootdorp JO13-1 0-2 (0-0)

Noordwijk JO13-1

Onder 13, JO13-1, Hoofdklasse E

23 september 2017 8:45

We waren er allemaal weer  vroeg bij op zaterdag 23 september in Noordwijk. 14 Jongens die vol ongeduld wachtten op hun eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen in de hoofdklasse. Randy en Melvin die benieuwd waren hoe hun team er voor stond na de bekerronde en ouders die genoten van de koffie op de luxe leren banken in het prachtige clubhuis van Noordwijk.

Had het eerste van Sv de week daarvoor met 6-0 niet stevig klop gehad in Noordwijk? Dat zou onze jongens toch niet overkomen? En inderdaad, dat zou ook niet gebeuren.

Het zonnetje scheen en er was aardig wat publiek. Vanaf het eerste fluitsignaal van de prima fluitende scheidsrechter waren onze jongens geconcentreerd, werd er goed positiespel gespeeld en waren ze de bovenliggende partij. Kansen kwamen er ook. Alleen was de laatste pass een aantal keren net niet nauwkeurig genoeg en hield de keeper van Noordwijk zijn doel schoon. Gescoord werd er niet in de eerste helft.

Na rust gingen onze jongens op jacht naar de bevrijdende 0-1. Die viel na ongeveer een kwartier. Marouane liet zijn directe tegenstander weer eens zijn hielen zien en rondde beheerst af. Hij zorgde10 minuten later ook voor de 0-2 na een prima combinatie. Er volgde meer kansen, maar gescoord werd er niet meer. Achterin gaven onze jongens niets weg.

Een vliegende start in de hoofdklasse. Dat smaakt naar meer!

Zie voor een fotoverslag van deze wedstrijd het
foto album Noordwijk Jo13-1 - SV Nootdorp JO13-1 (0-2) [20170923] in het foto archief van SV Nootdorp.