sv Nootdorp levert knap werk af in en tegen Brielle

Mannen zaterdag, 1, 1e klasse B

1 oktober 2016 14:30

Perk, E. van der

In 1B is sv Nootdorp ook in haar vijfde wedstrijd ongeslagen gebleven. De ploeg van trainer Dick Boereboom won de moeilijke uitwedstrijd tegen concurrent Brielle met 1-2. sv Nootdorp kon niet verder uitlopen, omdat achtervolger Deltasport ook de volle buit pakte.

De Nootdorpers namen na vijfentwintig minuten spelen de leiding door de nieuwe aanwinst van dit seizoen,Polina Luiza (foto). Brielle kreeg niet de kans zich te herstellen,want tien minuten na de openingstreffer stond ook de 0-2 op het scorebord. Dat doelpunt werd gescoord door Jeffrey Flohr. dit seizoen

In de tweede helft probeerde de thuisploeg nog wel de bakens te verzetten, maar de defensie van sv Nootdorp gaf geen krimp. Pas vijf minuten voor tijd zag Brielle kans de eer te redden door een treffer van Lex van Dommelen: 1-2. Dan blijft het de laatste vijf minuten en extra tijd altijd even billenknijpen, maar het team van Dick Boereboom trok de nipte winst wel over de eindstreep en kon met drie belangrijke punten afreizen richting Nootdorp.

Klik hier voor de foto's