Deelnemers gezocht voor 35+ voetbal bij SV Nootdorp

20 september 2021 19:00

Sinds juni 2018 is er voor leden, ouders van leden, trainers, coaches of hoe iemand dan ook verbonden is met SV Nootdorp de mogelijkheid om mee te doen met het onderlinge 35+ voetbal.

Dit is om de week op de vrijdagavond om 20:00uur.

Deelname is vrijwillig en zonder verplichtingen dus heb je tijd en zin
dan ben je van harte welkom. Komt het niet uit, ook geen probleem.
Elke week voor de speelavond doen we een oproep in onze 35+ app groep
om het aantal spelers te inventariseren. 👍🏻 of 👎🏻 is voldoende

Buiten competitieverband met plezier voetballen,
Bij het 35+ voetbal draait het om gezellig voetballen tegen en met leeftijdgenoten. Met liefhebbers, die geen zin meer hebben in buitenspel, slidings, of een veel jongere tegenstander die je voorbij snelt. En ook niet meer op een heel veld willen spelen, maar gewoon op een half veld.

Het 35+ voetbal heeft tot doel om liefhebbers van het voetbalspel (weer) op het veld te verwelkomen en zelf een balletje te trappen. Gewoon lekker onderling voetballen en dan samen de derde helft in.

Er zijn al aardig wat deelnemers maar we zijn op zoek naar extra spelers aangezien het toch lastig blijft om op de speelavonden een constante bezetting te hebben.

Wil je graag meedoen geef je dan op via [email protected] met vermelding van je telefoonnummer om aan de app toegevoegd te kunnen worden.

Hopelijk tot snel.