Business corner in de boven kantine

14 september 2015 13:30

Hallo leden,

Zaterdag jl. was de eerste wedstrijd van ons eerste elftal thuis. Voor diegene die er niet bij konden zijn, het was een spannende wedstrijd. Eén met veel kaarten, niet omdat het een harde wedstrijd was maar omdat de arbiter de kaarten makkelijk trok. De 1 – 0 voorsprong van Nootdorp werd, omdat we met negen spelers overbleven, uiteindelijk teniet gedaan, maar met 4 punten uit 2 wedstrijden doen we het goed.

Na de wedstrijd was de business corner voor het eerst in de boven kantine, veel leden vonden het een verbetering. Zoals elke eerste keer valt er hier en daar nog wat te verbeteren, maar dat komt goed! Omdat er nog geen geluidinstallatie aanwezig was is de dinerbon voor Man off the Match (gesponsord door Eetcafé 1837) voor deze ene keer in stilte uitgereikt. Bjorn Benard, de keeper die moest invallen zonder opwarming, en een geweldige wedstrijd speelde verdiende deze bon terecht.

De eerst volgende thuis wedstrijd is 26 september wij verwachten jullie voor de derby tegen Vitesse Delft. Tevens de derde helft met de disco Midnight Star van DJ Henny de Keijzer.

Voor diegene die nog niet op de hoogte waren in de Nootdorp Nu zijn er twee pagina’s beschikbaar om jullie bedrijf te promoten tegen een leuk tarief.  Meer informatie? Loop eens langs bij Rachel van Lier of Roland Abrams.