Groot verdriet treft familie de Winter-Post: update

18 december 2021 9:30

Afgelopen donderdag ging er een schok van ongeloof en verdriet door Nootdorp en omgeving toen bekend werd dat Isa de Winter op de leeftijd van net 15 jaar is overleden.

Isa is de dochter van  Arianne (lid van de Activiteiten Commissie en de Toernooicommissie) en Jeroen. Haar broertje Thijs speelt in de JO13-2.  Verder zijn veel van haar familieleden nauw betrokken bij SV Nootdorp waaronder met name haar opa Hans en oma Corrie.

Vrijdag is Isa onder overweldigende belangstelling thuis aangekomen en de stilte in de straten was indrukwekkend waarbij de straat verlicht werd door de vele kaarsen en meegebrachte lichtsterretjes. In de hele buurt hingen de vlaggen ook halfstok en ook was de JO13-2 , leiders en spelers, aanwezig om Thijs en de familie te steunen.

Van wege de grote betrokkenheid bij SV van en uit respect voor de hele familie heeft het bestuur besloten om de Kerst activiteit van de VVSV van 19 december uit te stellen tot een nader te bepalen datum.

We wensen met name Arianne, Jeroen en Thijs, alle naaste familieleden, vrienden en betrokkenen heel veel sterkte toe om dit niet te beschrijven verlies met elkaar te dragen.

Klik hier voor meer informatie omtrent het afscheid van Isa , het condoleanceregister
en de livestream.