Scheidsrechter coördinatoren gezocht

15 februari 2023 9:45

SV Nootdorp is opzoek naar nieuwe scheidsrechter coördinatoren. Ben jij benieuwd wat deze functie inhoud of is dit wellicht iets voor jou? Lees dan snel hieronder verder. Aanmelden voor de functie kan via de onderstaande contactgegevens.

We zoeken binnen SV Nootdorp nieuwe scheidsrechter coördinatoren. Als scheidsrechter coördinator maak en bewaak je in samenspraak met het bestuur het beleid van de arbitrage binnen de vereniging.

Taken voor de scheidsrechter coördinator:

• Begeleiding van de huidige verenigingsscheidsrechters in hun ontwikkeling.
  • Werven van nieuwe verenigingsscheidsrechters onder de leden van de vereniging.
  • Samenwerking met het wedstrijdsecretariaat in het toewijzen van scheidsrechters aan te spelen wedstrijden.

Voor meer informatie kun je terecht bij Frank van der Kooij via mail [email protected] of telefonisch via 06-27834428.