Kerst en nieuwjaarsboodschap

23 december 2022 12:00

Beste SV Nootdorp leden en betrokkenen,

Via deze weg willen wij graag iedereen fijne Kerstdagen toewensen! Wij hopen dat iedereen deze tijd kan doorbrengen met hun familie en vrienden en samen, in gezelligheid, kunnen terugkijken naar een mooi jaar.

Daarnaast wensen wij iedereen een mooie jaarwisseling toe. Samen kijken wij uit naar een hopelijk sportief, gezond en vooral gelukkig 2023. Laten we er met z’n allen een jaar van maken waarin er veel gevoetbald mag worden, om kampioenschappen gestreden kan worden en er plezier is bij onze mooie club. Graag zien wij iedereen in het nieuwe jaar weer snel terug op het veld, langs de lijn of in de kantine!

Tot slot willen wij nogmaals iedereen die zich inzet voor SV Nootdorp bedanken. Zonder vrijwilligers geen vereniging!

Namens het bestuur