In gesprek met: Randy Stanneveld

22 september 2022 13:45

Na Dylan was het de beurt aan de tweede aanvoerder van SV Nootdorp, Randy Stanneveld.

Zo vertelt hij onder andere over de zomerstop. “Ik heb een lekkere zomer gehad, een beetje kort want na vier weken mochten we weer beginnen. Ik ben lekker tot rust gekomen in mijn nieuwe huisje in Zoetermeer.”

Hoelang speel je nu bij SV?

“Dit is jaargang nummer 8, ondertussen de langstzittende uit het eerste, want ik kwam hier op mijn achttiende komen spelen.”

Wat is je leukste herinnering uit al die jaren?

“Dan denk ik toch de promotie naar de Hoofdklasse. Om een thuiswedstrijd met veel supporters te spelen is natuurlijk toch wel lekker en al helemaal als je promoveert.”

En hoe kijk je terug op vorig seizoen?

“Zwaar, maar wel leuk, ik denk dat we een goede ploeg hadden en de promotie wel hadden moeten behalen, maar de laatste wedstrijd hebben we niet thuis gegeven en dan verdien je het ook niet.”

Wat zijn voor jou komend seizoen de doelen?

“Voor komend jaar moeten we gewoon lekker gaan voetballen en kijken hoe ver we kunnen komen, want ik ga niet roepen dat we kampioen moeten worden. Maar ik vind wel dat we met deze ploeg bij de eerste drie moeten eindigen.”