SV Nootdorp GET SKILLED met FSN

1 september 2022 13:00

Dribbelen, passeren, passen en scoren! Dat klinkt allemaal heel eenvoudig, maar dat is het zeker niet. Al 9 jaar verzorgt Football Skills Nederland trainingen, waarbij elke jeugdspeler van 6-16 jr. op zijn eigen niveau beter wordt gemaakt!

Voetbalschool Football Skills Nederland zal ook dit najaar op zondagen trainingen aanbieden op het kunstgrasveld van SV Nootdorp.

De cursus:

De introductiecursus start op zondag 25 September en vanaf dat moment zullen 6 zondagen in het teken staan van uitdagende oefenvormen, veel individuele aandacht en een goede organisatie binnen en buiten het veld. De trainingen richten zich naast het verbeteren van technische vaardigheden ook op het ontwikkelen van sociale kwaliteiten, zelfvertrouwen en zelfwerkzaamheid.

De kosten voor de speciale introductiecursus zijn € 99,00 en hiervoor krijgen de deelnemers ook een speciaal WK tenue van FSN.

De Cursus is voor spelers(sters) van 6-16 jr. en is niet clubgebonden, wij zijn er voor de hele regio.

De werkwijze:

De werkwijze is gebaseerd op de Coerver-methode in de breedste zin van het woord. Dit houdt in dat we spelers helpen om alle kwaliteiten te ontwikkelen die hij/zij nodig heeft om zich in iedere situatie te kunnen handhaven aan de bal, de één tegen één situatie te kunnen domineren en één of meerdere tegenstanders te kunnen passeren. Bij al deze situaties is techniek uiteraard een belangrijk aspect, maar ook lichtvoetigheid en coördinatie zijn van belang, daarom is looptechniek en coördinatietraining geïntrigeerd binnen onze cursus.

Aanmelden:

Aanmelden voor de introductiecursus kan door het sturen van een e-mail naar onderstaande mailadres waarin u de naam van uw zoon/dochter vermeld, de leeftijd en (indien van toepassing) de club en het elftal waar hij/zij in voetbalt.

Locatie Nootdorp: [email protected]