SV Nootdorp haalt met Vincent Romeijn gewenste versterking in huis

10 juni 2022 9:45

SV Nootdorp heeft haar gewenste versterking binnen. Na het vertrek van Taner Bayram naar FC Dordrecht was de club op zoek naar een vervanger

Romeijn, die overkomt van DHC, heeft na een goed gesprek besloten om deze overstap te maken. ‘’Met Vincent Romeijn halen wij een speler in huis die aan alle eisen voldoet. Buiten dat hij perfect in het systeem past wat wij spelen, is Vincent een speler met de juiste instelling en mentaliteit die bij onze vereniging past.’’ Aldus Yannick Blom.

Hiermee is de selectie van de Nootdorpers rond, waar de focus nu volledig op de nacompetitie ligt.