Maxim de Frel gescout door Sparta Rotterdam en Asia Karsten geselecteerd voor de KNVB Meiden o13 west future!

2 november 2021 19:45

Niet alleen de KNVB maar ook de scouts van verschillende BVO's hebben de weg gevonden richting SV Nootdorp.

Maxim de Frel keeper van onze talentvolle j010-1 is uitgenodigd door Sparta Rotterdam voor een stage traject.

Aankomende periode zal Maxim verschillende activiteiten gaan volgen op het RMC jeugdcomplex van Sparta Rotterdam.

Tevens is Asia Karsten geselecteerd voor de KNVB Meiden o13 west future.
Asia is een talentvolle speelster die dit seizoen is aangesloten bij onze talentvolle j013-2 selectie.

Wij wensen Maxim en Asia veel succes en leerzame momenten toe.

Met sportieve groeten,

Björn Raven