(Gedrags) regels teams en begeleiding rondom trainingen en wedstrijden:

25 oktober 2021 19:45

Op SV Nootdorp gelden afspraken, hoe we als teams en hun begeleiding rekening kunnen houden met elkaar, en zuinig om moeten gaan met het materiaal.

Hieronder de afspraken op een rijtje:

1. Na het trainen dienen alle verplaatsbare goals vanaf de velden geplaatst te worden. Bij veld 2, 3 en 4 kan dit bij de bekende opslagplaats. Bij veld 1 svp alle goals tegen de groene wand aan voor de trap richting bestuurskamer.

2. Indien het betreffende elftal bij thuiswedstrijden het laatste team op het veld is, dienen de hoekvlaggen meegenomen te worden en opgeborgen te worden in het materiaalhok.

1. Na trainingen en wedstrijden is het niet toegestaan om eigen eten en drank te nuttigen in de kleedkamers en ook niet op het terras en in de kantine van SV Nootdorp.

1. Na trainingen door de weeks is het niet toegestaan om muziek in de kleedkamer af te spelen. Op zaterdagen is dit wel toegestaan, echter zal het volume dusdanig moeten worden aangepast zodat er geen overlast is voor de directe omgeving.

1. Na trainingen en wedstrijden dient de kleedkamer opgeruimd en aangeveegd te zijn. Dus netjes achterlaten. Dit is geen vraag maar een verplichting. Bij uitwedstrijden verlangen wij dit ook van onze leden.

1. Na het trainen doordeweeks en in het weekend dienen alle kleedkamers door de betreffende teams, trainers zelf te worden afgesloten.

1. Na het trainen dienen alle trainers er voor te zorgen dat de deuren van de materiaal cq ballen hokken te zijn afgesloten.

1. Indien de laatste teams klaar zijn met trainen, dan zijn de trainers of leiders verantwoordelijk voor het uit zetten van de verlichting van het betreffende veld. Zodoende blijven de lampen niet onnodig aan staan.

1. Wij verwachten wij van de laatste trainers die aanwezig zijn op trainingsdagen dat de toegangshekken tussen veld 1 en 2, en het toegangshek tussen de nieuwbouw en kantine afsluiten.

1. Indien er 1 team is wat op veld 1 traint en aan een half speelveld genoeg heeft dan verzoeken wij de weg kant te kiezen en niet de helft aan de huizen kant. Dit om de overlast enigszins te kunnen beperken voor de buren.

1. Het draaien van bardiensten is voor alle teams (senioren en jeugd) een verplichting. Indien dit niet wordt opgevolgd door bij de jeugd, de ouders en door onze spelende senioren leden dan zijn wij genoodzaakt om de kantine te sluiten door gebrek aan personeel.

1. Schade toegebracht aan kleedkamers of spullen van SV Nootdorp worden doorberekend aan de betrokken.

1. Algemeen: normen en waarden staan bij SV Nootdorp hoog in het vaandel. Wij als bestuur verwachten van al onze leden dat zij dit zowel bij SV Nootdorp als bij andere clubs, waar men te gast is, ook uitstralen.

Wij danken een ieder bij voorbaat voor de medewerking ten aanzien van alle bovengenoemde punten.

Namens het bestuur van SV Nootdorp

Sander Jansen