Automatische incasso contributie op 23 september

8 september 2021 22:00

Beste leden,

Op 23 september zal de contributie voor het lopende seizoen 2021/2022 geïncasseerd gaan worden. Vriendelijk verzoek hier rekening mee te houden, zodat er voldoende saldo op uw rekening staat.

Mocht uw rekeningnummer het afgelopen jaar een wijziging hebben ondergaan, of opgeheven, gelieve dit z.s.m. te melden aan de ledenadministratie van SV Nootdorp ([email protected]) zodat dit nog op tijd gewijzigd kan worden voordat de incassorun gedraaid wordt.

Speciale notitie voor de spelende leden:

Bij het niet tijdig kunnen incasseren van de contributie volgt automatisch een blokkade in Sportlink. Deze blokkade houdt in dat met ingang van de 2e zaterdag na de incassodatum ( in dit geval dus zaterdag 2 oktober 2021) u niet meer speelgerechtigd bent.

Wij wensen jullie een sportief en plezierig seizoen toe!

Bestuur SV Nootdorp