Poule indeling KNVB Regiocup Jeugd bekend

10 april 2021 16:30

Het lijkt erop dat in de aankomende periode versoepelingen in Nederland mogelijk zijn. Ook de KNVB hoopt vanuit de overheid snel duidelijkheid te krijgen over de mogelijkheden binnen het voetbal: zowel over sporten in teamverband voor 27+’ers, als over het onderling spelen van wedstrijden in de jeugd.

Ondertussen is de KNVB gestart met de invulling van de poules en het ontwikkelen van een speeldagenkalender voor de resterende maanden. Want zodra de coronamaatregelen het toelaten starten we met de daadwerkelijke organisatie van de Regiocup.

Benieuwd hoe jouw poule eruit ziet? Kijk in de voetbal.nl app voor de poule indeling.

Het wedstrijd schema wordt later bekend gemaakt maar de planning is wel al bekend, zie het document van de KNVB.

Zodra de coronamaatregelen het toelaten start de organisatie van de Regiocup.

Meer info over de Regiocup.