SV Nootdorp verwelkomt Richard Urgert en Bjorn Raven

19 februari 2021 11:45

In lijn met de visie, de jeugd heeft de toekomst, wat het technisch hart van SV Nootdorp voor ogen heeft voor de komende jaren, worden Richard Urgert en Björn Raven toegevoegd aan respectievelijk het trainersgilde en senioren staf van de vereniging.

Vanaf komend seizoen zal Richard Urgert binnen SV Nootdorp de JO18-1 onder zijn hoede nemen. In de betreffende leeftijdscategorie zal dit een nieuw elftal worden binnen de vereniging waarin we willen dat jonge talenten zich blijven door ontwikkelen. “Richard heeft in het begin van zijn trainerscarrière stage gelopen bij SV Nootdorp. Het is mooi dat hij zijn opgedane ervaring van de afgelopen jaren nu kan overbrengen op de talentvolle jeugd bij SV Nootdorp”.

Björn Raven zal het technisch hart van de club ondersteunen op diverse fronten. “Een belangrijk speerpunt zal de begeleiding en ondersteuning zijn van de overgang van jeugd naar de senioren. Het nieuwe O23 team van SV Nootdorp, ook wel “Jong SV Nootdorp” genoemd, is hier uiteraard een belangrijk onderdeel van”.

Het technisch hart van SV Nootdorp is zeer content met het aantrekken van deze heren en ziet de samenwerking met veel vertrouwen tegemoet. Binnenkort zullen Richard en Björn zich nader voorstellen aan de leden via de website en onze social media kanalen.

Het technisch hart zal zich de komende periode verder gaan bezig houden met de professionalisering van het beleid ten aanzien de jeugd en senioren.