Word lid van de sv Nootdorp Club van 100

15 januari 2021 21:15

Je zou het nog niet zeggen of zelfs durven denken, maar achter de schermen wordt keihard nagedacht naar mogelijkheden om alle verloren plezier in het voetbal van de afgelopen periode weer dubbel en dwars in te halen als we binnenkort eindelijk weer mogen voetballen.

Zie het als de winter die langzaam maar zeker weer overgaat in de lente en daarna de zomer. We houden vertrouwen in een "groen licht" voor voetbalplezier en gezelligheid langs de lijn, in de kantine en op ons terras.

Voetbal en gezelligheid als 1 grote familie in het zonnetje, op een mooi complex met alle nodige voorzieningen is waar we met het bestuur en met name de sponsorcommissie naar streven.

Alle kleine beetjes helpen hierbij en wellicht is dit niet het moment om te vragen om een bijdrage, maar is het nu wel de tijd om ons voor te bereiden op mooie dingen.
Alle hulp daarbij is gewenst en de eerste stap die u als lid van SV Nootdorp al heeft gedaan is trouw te blijven aan de club waarvoor wij een ieder ongelooflijk dankbaar zijn!!

Hierbij nodigen wij iedere betrokkene van onze vereniging uit om lid te worden van onze club van 100, waarmee uw jaarlijkse bijdrage van €75,00 ons in staat stelt om mooie initiatieven verder uit te kunnen werken tot concrete daden van verbeteringen aan ons complex tot nieuwe materialen voor de jeugd.

Wij hopen dan wij het Club van 100 bord in de kantine snel vol krijgen met uw of jouw naam.

Vol is vol..!
Dus help ons en daarmee natuurlijk SV Nootdorp en word ook lid van de Club van 100.

Neem even contact op met Mike Snaaijer (06-24779243) of mail naar: [email protected].

Lees meer over:
Club van 100