SV Nootdorp JO13-1 en JO14-1 promoveren toch naar de 2e en 3e divisie

19 mei 2020 15:30

De concept divisie-indelingen voor de topjeugdcompetities voor het seizoen 2020/’21 zijn bekendgemaakt door de KNVB.

Afgelopen seizoen speelde zowel de JO13-1 als de JO14-1 al divisie voetbal en waren beiden in de race voor het kampioenschap. Op basis van de resultaten van de 2 voorgaande geweldige seizoenen promoveren SV Nootdorp JO13-1 en JO14-1 naar een hogere divisie dan waar ze afgelopen seizoen speelden. Daar kunnen we weer erg trots op zijn!

Sommige andere jeugd selectie teams van SV Nootdorp zijn ook ingeschreven voor de divisies maar zij zullen moeten afwachten of ze worden 'geplaatst'.

Zoals al eerder genoemd op de website en sociale media tijdens het afgelopen seizoen maakt de jeugd van SV Nootdorp geweldige stappen voorwaarts wat nu dus ook weer resulteert in promoties van de JO13-1 en JO14-1.

Kan jij een aardig balletje trappen, wil je misschien ook wel wedstrijden spelen in de top van de jeugd amateur competities en lid zijn van een hele leuke voetbalclub? Neem dan contact op met Rob Kik of Thierry Stanneveld, Hoofd Jeugd Opleidingen van SV Nootdorp. Via email [email protected] of telefonisch 06-20915330 (Rob) / 06-11721681 (Thierry).

JO13-1

De JO13-1 o.l.v. Randy Mackaay en Thomas Boutestijn speelde afgelopen seizoen in de 3e divisie. Uiteindelijk eindigde de JO13-1 op de 2e plaats nipt achter DSO. En mede dankzij dit geweldige resultaat, speelt de JO13-1 van komend seizoen zelfs in de 2e divisie. In de concept divisie-indeling van de JO13 is te lezen dat SV Nootdorp weer mooie clubs zal treffen in de regio. Bovendien is de 2e divisie het op een na hoogste amateur niveau waarop gespeeld kan worden. Een mooie uitdaging dus voor komend seizoen.

JO14-1

De JO14-1 o.l.v. Kyle Stoop en Edwin Otterspeer speelde afgelopen seizoen in de 4e divisie. Bij de gedwongen competitie stop stond SV Nootdorp gedeeltelijk op de 1e plaats en dat was klaarblijkelijk voor de KNVB ook een reden om de JO14-1 te laten 'promoveren' naar de 3e divisie voor komend seizoen. Bekijk de concept divisie-indeling van de JO14 . Bovendien is de 3e divisie het op twee na hoogste amateur niveau waarop gespeeld kan worden. Ook dus voor deze leeftijds categorie een mooie uitdaging voor komend seizoen.

Bekijk alle concept divisie-indelingen voor de nieuwe O21- en O23-competities en de topjeugdcompetities voor het seizoen 2020/’21 op de site van de KNVB.