Vrijwilligers gezocht!

2 mei 2023 14:45

Een vereniging kan niet zonder vrijwilligers. Dus ook SV Nootdorp niet. Verschillende commissies zoeken nog enthousiaste ouders, verzorgers of opa's en oma's om de club draaiende te houden.

Vrijwilligerswerk wordt verwacht van iedereen die een spelend kind bij SV Nootdorp heeft. Dan gaat het om verenigingsbrede activiteiten: denk aan toernooien organiseren, planning maken voor de kantinediensten of jeugdactiviteiten organiseren. Het gaat dus niet om de taken binnen het team, zoals limonade halen of de velden uitzetten, hoe belangrijk dat ook is. Dat doen we sowieso met z'n allen.

De huidige vrijwilligersvacatures vind je hier

Zaterdag 13 mei gaat de vrijwilligerscommissie langs de velden om met ouders in gesprek te gaan over welke vrijwilligersrol zij kunnen vervullen.

Jolanda, Marieke en Merel
Vrijwilligerscoordinatoren SV Nootdorp