Joshua Steenvoorden keert weer terug bij SV Nootdorp

9 mei 2022 16:45

Joshua Steenvoorden speelt komend seizoen weer voor SV Nootdorp. Na een uitstapje te hebben gemaakt naar FC Boshuizen, keert hij na één seizoen weer terug bij de geel zwarten.

Steenvoorden, die graag weer in de buurt en op zaterdag wilt spelen, hield altijd warme gevoelens over aan de club en hoopt zijn steentje bij te kunnen dragen aan het team en succes van komend seizoen.

Opmerkelijk is dat Steenvoorden de 3e speler is die komend seizoen terugkeert bij de Nootdorpers. Eerder gingen Angelo Ravenberg en Jardel Drenthe (beide VV Rijsoord) hem al voor. De club is trots op het feit dat oud spelers met een positief gevoel terugkijken op de club en graag weer voor ons uit willen komen.