JO16-1 Trainer Gezocht

28 maart 2022 21:45

SV Nootdorp is voor seizoen 2022-2023 op zoek naar een enthousiaste Hoofdtrainer voor de JO16-1.

In de afgelopen seizoenen heeft de jeugdopleiding van SV Nootdorp mooie stappen voorwaarts gemaakt. In december 2019 was SV Nootdorp de hoogste binnenkomer in de Top 200 van best presterende amateurverenigingen van Nederland. Door de corona pandemie hebben we de volgende stappen niet volledig kunnen zetten maar nu er steeds minder maatregelen komen, pakken wij door.

Alle onderbouw selectieteams spelen op Hoofdklasse/1e klasse niveau en van de bovenbouw teams spelen de meeste teams op divisie niveau. Onlangs promoveerde onze JO15-1 overtuigend van de hoofdklasse naar de 6e divisie. Onze  JO13-1 (2e divisie) en JO17-1 (7e divisie) deden in de afgelopen najaarscompetitie lang mee voor promotie naar een hogere divisie. Ook onze huidige JO13-2 (1e jaars selectie) speelt op hoofdklasse niveau net als onze JO16-1 en JO19-1. Ook deze 2 teams zullen dit voorjaar hopelijk gaan promoveren naar de divisie.

Voor onze JO16-1 zoeken wij een trainer met aantoonbare ervaring in het trainen van spelers in deze leeftijd. Bij SV Nootdorp gaat het presteren hand in hand met het opleiden van de individuele speler in een leuke werkomgeving met een prettige sfeer.
Ben jij de trainer die wij zoeken, stuur dan je reactie, liefst met je CV naar [email protected]

Wat verwachten we van jou?

• Voorbereiden en verzorgen van 3 trainingen in de week
  • Begeleiden en coachen van de competitie-, beker- en oefenwedstrijden van JO16-Verzorgen van goede communicatie naar de spelersgroep en de ouders
  • Het bewaken van de normen en waarden binnen de JO16-selectie
  • Zorgen voor een goede balans tussen prestatie en plezier
  • Zich conformeren aan de voetbaltechnische uitgangspunten die bij SV Nootdorp gelden.
  • Aanwezigheid en een actieve bijdrage aan de selectietrainers-overleggen
  • Ervaring in het trainen van spelers (liefst) in deze leeftijd

Wat wij bieden

• SV Nootdorp is een leuke club waarbij prestatiegericht voetbal en spelplezier hand in hand gaan.
  • Een spelersgroep met potentie en begeleiding en omstandigheden om een goede prestatie neer te zetten.
  • Ondersteuning en begeleiding vanuit het Hoofd Jeugdopleidingen
  • Een passende financiële vergoeding

Mocht je vragen hebben of geïnteresseerd zijn neem dan contact op met Hoofd Jeugd Opleidingen Björn Raven en Richard Urgert via [email protected]