Respect voor de scheidsrechters!

19 januari 2022 15:00

Het komt helaas steeds vaker voor dat onze eigen clubscheidsrechters te maken hebben met veel commentaar van trainers, staf en spelers. Spelers maar zeker ook de staf dienen respect te tonen tegen scheidsrechters en indien aanwezig, ook tegen de grensrechters.

Zelfs nu, bij onderlinge wedstrijden komt dit helaas voor. Dit is voor ons als bestuur onacceptabel.

Als deze trend zich voort blijft zetten, dan is er maar 1 oplossing mogelijk en dat is dat er wedstrijden in de toekomst afgekeurd gaan worden aangezien wij als club dan geen scheidsrechters meer kunnen leveren.

Dus nogmaals, ga met respect om met onze (club) scheidsrechters en laat deze mensen de wedstrijden leiden. Zij doen dit vrijwillig en voor onze club.

Namens het bestuur,

Sander Jansen