Wij wensen iedereen fijne feestdagen!

24 december 2021 10:15

Wij wensen al onze leden, trainers, ouders, vrijwilligers, sponsors en iedereen die zich betrokken voelt bij onze mooie club een fijn kerstfeest en een sportief maar bovenal gezond en gelukkig 2022 toe!

Hoewel ook dit jaar de seizoenen 2020 – 2021 en 2021 – 2022 beïnvloed zijn door COVID hopen wij op een 2022 waarin er weer “normaal” gesport kan worden. Ondanks alles zijn wij trots op de ontwikkelingen die wij als club het afgelopen jaar hebben doorgemaakt.

Sinds afgelopen zomer beschikken wij over een mooi nieuw hoofdveld. Onze jeugd is dit jaar ook op een nog hoger niveau gaan spelen en hebben wij dit seizoen weer 7 seniorenteams kunnen inschrijven. Daarnaast zijn wij elke zaterdag trots op de hoeveelheid vrijwilligers die zich willen inzetten om de wedstrijddagen in goede banen te leiden. Hiervoor willen wij graag de jeugd, scheidsrechter, activiteiten, feest, kantine en toernooi commissies hartelijk voor bedanken! We denken in het bijzonder ook aan hen die het afgelopen jaar een dierbare zijn verloren en voor wie juist in deze periode het gemis extra voelbaar is…

Hopelijk kunnen wij iedereen na de winterstop weer ontvangen op de club!